adtank

adtank.pl » Pozycjonowanie/PPC » Pozycjonowanie

dołącz do nas w serwisach społecznościowych:

facebook

Pozycjonowanie

Linki sponsorowane

SEO PR

Audyt SEO

Optymalizacja SEO

Szkolenia

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie jest jedną z najefektywniejszych form marketingu internetowego. W Adtank pozycjonowanie strony internetowej traktujemy jako narzędzie do osiągnięcia celu biznesowego naszego Klienta.

Poniżej przedstawiamy etapy prac w procesie pozycjonowania strony internetowej:



icon.jpg




1 Analiza


Początkiem każdego udanego procesu analizapozycjonowania jest analiza obecnej sytuacji i opracowanie długoterminowego planu działania. Eksperci Adtank poznają biznes Klienta i przy użyciu odpowiednich narządzi opracowują strategię pozycjonowania. Podczas tego etapu określane są takie zagadnienia jak:

- cele biznesowe Klienta
- mierzalne cele na stronie internetowej
- analiza potencjału pozycjonowania
- wybór strategii pozycjonowania:
rekomendacja fraz; pozycjonowanie long tail; SEO regionalne
- opracowanie koncepcji raportowania
 




2 Audyt SEO

audyt seo Drugim etapem pozycjonowania jest przeprowadzenie audytu SEO strony internetowej Klienta. Audyt SEO polega na kompleksowym badaniu strony pod względem jej przydatności do pozycjonowania i osiągnięcia celów określonych we wstępnej analizie. Przygotowany audyt zawiera wskazówki do wdrożenia na stronie podczas jej optymalizacji.

















3 Optymalizacja Strony

 Optymalizacja strony internetowej to optymalizacja stronybardzo istotny etap pozycjonowania, który polega na zaimplementowaniu zmian rekomendowanych w audycie SEO. Podczas optymalizacji programiści i webmasterzy modyfikują kod strony internetowej, a copywriterzy dostosowują jej treść. Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja strony internetowej usuwa błędy i dostosowuje stronę do aktualnych wymogów wyszukiwarek. Podczas tego etapu są tworzone lub modyfikowane konta Klienta w Google Maps i Google+. Wykonując optymalizację zawsze pamiętamy, że nadrzędnym zadaniem strony jest jej funkcjonalność biznesowa, a jej budowa i treść przeznaczone są dla internautów, a nie robotów wyszukiwarek. Wszelkie zmiany w kodzie strony internetowej są konsultowane z Klientem i wprowadzane dopiero ich akceptacji.


4 Linkowanie

linkowanie W procesie pozycjonowania, poza zmianami na stronie internetowej bardzo istotnym elementem jest budowanie sieci linków prowadzących do pozycjonowanej strony. Każdy odpowiedni link prowadzący do strony internetowej jest głosem na TAK dla tej strony. Dzięki takim linkom podnosi się pozycja strony w wynikach wyszukiwania. W tej fazie jest opracowywana i wdrażana strategia budowania sieci wartościowych linków prowadzących do promowanej witryny. Kładziemy szczególny nacisk na to, aby sieć linków była budowana w sposób zgodny z zasadami wyszukiwarek.














5 Raportowanie i Optymalizacja

raportowanie i optymalizacja Proces pozycjonowania wymaga ciągłego monitorowania i optymalizowania. Podczas stałej komunikacji z Klientem pracujemy nad efektywnością prowadzonej kampanii.

Do monitorowania wykorzystujemy zarówno autorskie rozwiązania jak i ogólnie dostępne narzędzia m.in. Google Analytics. Na początku pozycjonowania Klient otrzymuje dostęp do Systemu Raportów Adtank, który codziennie monitoruje pozycje strony w wyszukiwarkach.

Raz w miesiącu Klient otrzymuje szczegółowy raport prezentujący stopień realizacji jego celów biznesowych. Na podstawie gromadzonych danych i ewentualnych zmian w algorytmach wyszukiwarek, pozycjonowanie podlega ciągłej ewolucji. Dzięki stałej optymalizacji możemy zapewnić długotrwałe i stabilne efekty.



Dlaczego pozycjonować z Adtank?


- nasi Specjaliści SEO posiadają ponad 10-letnie doświadczenie
w pozycjonowaniu
- za najważniejsze w pozycjonowaniu uznajemy osiągnięcie celów
biznesowych Klienta
- stosujemy tylko bezpieczne i sprawdzone metody pozycjonowania
- nie pobieramy żadnych opłat wstępnych, rozliczamy się tylko za efekty
- w ramach umowy na pozycjonowanie bezpłatnie przeprowadzamy audyt SEO
- do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny
- podczas całego procesu pozycjonowania z Klientem kontaktuje się dedykowanym Account Manager
- z większością naszych Klientów współpracujemy od kilku lat
- nasz Klient uzyskuje dostęp do szeregu narzędzi monitorująco-analitycznych i szczegółowych raportów
- bezpłatnie doradzamy naszym Klientom w zakresie e-Marketingu





informacje.jpg


Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie.  Więcej informacji