Reklama graficzna jest bardzo skuteczna zarówno w budowaniu wizerunku jaki i zwiększaniu sprzedaży wśród nowych jak i obecnych klientów.
Reklamę graficzną w postaci plików jpg, flash lub wideo możemy emitować na kilka sposobów:
- na wybranych stronach internetowych.
- na stronach internetowych związanych z wybraną tematyką.
- w postaci remarketingu (tylko dla osób które były już na Twojej stronie internetowej).
Najczęstsze formy rozliczeń:
- CPC: opłata tylko kliknięcie w reklamę i przejście na docelową stronę internetową.
W programach partnerskich:
- CPL: płatność tylko za leady: dane kontaktowe osoby zainteresowanej Twoją ofertą.
- CPA: opłata za akcje dokonane na Twojej stronie internetowej (np. pobranie oferty).
- CPS: stała bądź procentowa opłata uzależniona od uzyskanej przez Ciebie sprzedaży dzięki emitowanym przez nas reklamom.
Do emisji reklam wykorzystujemy wszystkie dostępne w Polsce systemy reklamowe, platformy do dynamicznego generowania reklam oraz systemy do zakupu powierzchni reklamowych w modelu RTB (Real-Time Bidding).