Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowym. Większość Polaków przed dokonaniem zakupu aktywnie, przy wykorzystaniu wyszukiwarek internetowych poszukuje informacji i opinii o produktach, usługach i firmach. Marketing w wyszukiwarkach w łatwy sposób umożliwia dotarcie do tych osób.
Jeżeli któryś z poniższych celów jest teraz dla Ciebie istotny, to SEM będzie dobrym rozwiązaniem dla Ciebie.
- Zwiększenie sprzedaży
- Pozyskanie kontaktów do osób zainteresowanych Twoimi produktami oraz usługami
- Poprawa wizerunku Twojej marki, produktów bądź usług
- Usunięcie z wyszukiwarki niekorzystnych opinii o marce, produktach bądź usługach
- Zwiększenie ilości subskrybentów
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Wykorzystaj ponad dziesięcioletnie, poparte sukcesami doświadczenie naszych pracowników.
Marketing w wyszukiwarkach internetowych można podzielić na dwie kategorie: pozycjonowanie stron internetowych (SEO) oraz linki sponsorowane z płatnościami za kliknięcia (PPC). Pozycjonowanie polega na umieszczeniu strony na wysokich pozycjach w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Linki sponsorowane to płatne reklamy umieszczane w wynikach wyszukiwania. Poniższa grafika, na przykładzie wyników wyszukiwarki Google, prezentuje obie formy promocji.